Hodinárska značka OMEGA patrí k Olympiáde už 92 rokov. Je oficiálnou časomierou od čias, kedy športové výkony merali rozhodcovia ručne na mechanických stopkách a bežci si sami vyrývali štartové jamky lopatkou. Odvtedy sa mnohé zmenilo. Okrem iného aj presnosť výsledkov a technológie, ktoré Omega vyvinula. Poďme sa pozrieť na tie najzaujímavejšie.
V dňoch 23. až 29. Mája sa konalo v našom butiku Montblanc v Auparku nádherné podujatie venované písaniu s názvom Montlanc Týždeň.
V dnešnej dobe krátkodobých potešení je takmer mystické siahnuť po predmete, ktorý je odolný a takmer nesmrteľný, po luxusnom kúsku večnosti zrodenom z obyčajného keramického prachu. Presne toto je podstata keramiky Rado.
Každý príbeh úspešnej značky začína silnou myšlienkou a odhodlaním premeniť ju na skutočnosť.
Vytvoriť mechanické hodinky s kalendárom je nadľudský výkon, dejiny tohto vynálezu pritom siahajú až 260 rokov dozadu. Vrcholom sú IWC Portugieser Perpetual Calendar.
Legendární Monaco "Dark Lord" v novém provedení pro charitativní aukci Only Watch 2021.
Žiadny čas na zomieranie, žiadny čas na zaháľanie a žiadny čas na prázdne reči. Poďme rovno do akcie. Ponorme sa do úžasného sveta Jamesa Bonda a preskúmajme čo nám filmová novinka prináša.
Nevšedný príbeh o tom, ako Biver ovplyvnil náš výber hodiniek a prečo sa dnes James Bond spája so značkou Omega
Názory na Jeana-Clauda Bivera sa líšia, každý ale uznáva, že ide o jednu z najvýraznejších osobností hodinárskeho priemyslu a poznať jeho kariéru je povinnou jazdou každého priaznivca hodiniek i marketingu.
Hodinky Panerai, to je životný štýl - a nie je to len taká fráza. Podstatu hodiniek tvorí niečo, čo nemožno nadobudnúť iba marketingom či zrýchleným vývojom.
IWC, International Watch Company, patrí už dlhé roky medzi najjagavejšie hviezdy hodinárskeho neba. Jej príbeh sa začal písať v roku 1868 vo švajčiarskom meste Schaffhausen.
Vaše osobní údaje (t.j. Váš e-mail) budeme (Swiss Watches, s. r. o.) zpracovávat pouze za účelem zasílání newsletterů se zajímavým obsahem z oblasti e-mail marketingu v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Svůj souhlas se zasíláním a zpracováním osobních údajů můžete kdykoli odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každé kampani.
+421 915 849 940
Pondělí až pátek od 9.00 do 17.00