IWC, International Watch Company, patrí už dlhé roky medzi najjagavejšie hviezdy hodinárskeho neba. Jej príbeh sa začal písať v roku 1868 vo švajčiarskom meste Schaffhausen.
Na trh přichází třetí generace smartwatch z digitální dílny TAG Heuer. Zřetelně je na ní vidět veliký pokrok ve vývoji nositelných technologií, jímž svět za poslední roky prošel.
TAG Heuer po více než půl století představuje Autavii jako samostatnou řadu. Nové modely jsou robustní, spolehlivé a univerzální, stejně jako Autavia šedesátých let. Pokud jde o strojek, vsadil TAG Heuer na jistotu: osvědčený Calibre 5, tentokrát s COSC certifikátem.
Omega po roku 2018 nastavila veľmi vysoké tempo, predstavila pomerne veľké množstvo zaujímavých limitiek, ktoré - ako to už býva zvykom - okolo Slovenska ani nešli. Napríklad 1969 ks je pre niektoré značky polovica ročnej produkcie, Omega takúto limitku vypredá za jedno popoludnie (Omega Speedmaster Moonwatch Apollo 11, 50 Anniversary). Dá sa povedať, že si pomaličky zvykám na tento štýl práce:
Diskrétne, elegantné alebo provokatívne? Ženy majú mnoho tvárí a všetky sú krásne. Záleží na okamžitej nálade a je fascinujúce, ako ľahko a dokonale sa vedia premeniť.
Daniel Craig už horúčkovito pracuje na natáčaní svojho posledného No Time To Die. Podľa predbežných informácii sa dej bude odohrávať aj na Jamajke, mieste kde Ian Flaming napísal svoj prvý román Dr.No.
Mal by som sa pustiť do ďalšieho článku, venovanému bazilejským novinkám v podaní Breitlingu, no rozhodol som sa podeliť sa s Vami s niečím zaujímavejším. Túto špecialitku som objavil pri poslednej návšteve našej predajne.
Baselworld 2019 je za nami a konečne som si našiel trocha času, aby som mohol pre vás spísať prierez toho najlepšieho, čo som mal možnosť vidieť. Vzhľadom na to, že sa jednalo o môj už v poradí piaty Baselworld, odkedy pracujem s hodinkami, nemôžem sa vyhnúť porovnaniu. Nevnímam len hodinky, (až taký pacient nie som), ale aj okolie, prostredie a v podstate aj celkovú náladu, ktorá sa výstavou nesie. Práve táto nálada bola tento rok významne poznačená odchodom gigantu Swatch group, z nimi uvedeného dôvodu enormných nákladov, ktoré spoločnosť musí vynaložiť za pár dní na tomto výstavisku.
Kam sa podel tradičný duch spoločnosti rokmi rozoznávanej vďaka špecifickému dizajnu, hlboko zakorenenému povedomiu, modelom úplne iným aké ponúkala konkurencia? Prečo už viac nebude okrídlené „béčko“? Alebo o čo ide Kernovi, novému riaditeľovi, chce zničiť to ,čo budoval Leon, Gaston, Willi a neskôr rodina Schneiderovcov?
V 57-om roku minulého storočia Omega predstavila modelové rady, ktoré mali reflektovať potreby jednotlivých profesií. Speedmaster s chronografom a tachymetrickou stupnicou, neskôr známe ako Moonwatch. Railmaster, odpoveď Bienskej spoločnosti na antimagnetické Rolex Milgauss (referencia 6451), určené pre pracovníkov v elektrárňach, či jadrovom výskume. No a nakoniec, Seamaster 300 pre potápačov. Úplne prvý Seamaster však uzrel svetlo sveta omnoho skôr, a to v roku 1948.
Plesová sezóna je v plnom prúde, páni vytiahnu dokonalo padnúce smokingy, vysoko leštené topánky dámy zas nádherne okúzľujúce róby. Ples je udalosť pri ktorej sa môžeme cítiť výnimočne a dať na seba to najlepšie čo máme. V tomto období skoro so železnou presnosťou evidujem články bulvárnych magazínov ktoré rozoberajú kto mal čo oblečené ako v tom vyzeral a podobne.
Máme tu ďalšie pokračovanie sprievodcu výberom náramkových hodín. Tentokrát si posvietime na drahšiu a tú najbežnejšiu kategóriu v rozhraní 1 000 až 5 000 eur.
Každý máme svoje preferencie, osobne by som napríklad neutratil tisíce za koňa, nezaplatil kaderníkovi viac ako 10 eur za strihanie a nikdy by som si nekúpil drahú čistú vodu z trilión rokov starého vrtu na Islande. Všetci máme právo voľby a každého zaujíma niečo iné. No pokiaľ ste hodinkám prepadli, vidíte v tom niečo viac a veríte, že raz ich darujete svojmu potomkovi, potom má zmysel venovať čas aj čítaniu tohto článku.
Vaše osobné údaje (t.j. Váš e-mail) budeme (Swiss Watches, s. r. o.) spracovávať iba za účelom zasielania newsletterov so zaujímavým obsahom z oblasti e-mail marketingu v súlade s platnou legislatívou a zásadami ochrany osobných údajov. Svoj súhlas so zasielaním a spracovaním osobných údajov môžete kedykoľvek odvolať prostredníctvom odhlasovacieho odkazu v každej kampani.
+421 915 849 940
Pondelok až piatok od 9.00 do 17.00