Akou formou môžem platiť?

Platobná karta alebo PayPal - po vytvorení objednávky si zvolíte platbu kartou (alebo PayPal) a budete presmerovaný do platobnej brány banky, kde zadáte potrebné údaje. Pokiaľ všetko prebehne úspešne, tovar budeme expedovať.

Hotovosť - pri osobnom prevzatí na niektorej z našich partnerských predajní môžete platiť v hotovosti.
 

Ako mi bude tovar doručený? (Čo môžem očakávať po otvorení balíka)

Tovar odosielame starostlivo zabalený v príslušnej značkovej krabici, ktorá obsahuje návod v slovenskom jazyku, potvrdenú garančnú kartu, po prípade iné náležité dokumenty.
 

Môžem poslať tovar ako darček?

Áno, samozrejme tovar môžete poslať ako darček na inú adresu ako fakturačnú, stačí len pri objednávke v nákupnom košíku zakliknúť „Poslať objednávku ako darček“ a pri ďalšom bode vyplniť adresu dodania. Následne hodinky darčekovo zabalíme a odstránime cenovku.
 

Môžem si tovar vyzdvihnúť aj na predajni?

Áno, osobný odber je možný na jednej z našich 5 partnerských predajní. O tom, že je tovar pripravený Vás budeme informovať.
 

Prečo sú niektoré produkty označené slovom „Pridať do košíka“ a iné „Mám záujem“?

Na našom eshope môžete nakúpiť len tovar, ktorého cena nepresiahne 5 000 EUR. Ak máte záujem o nákup drahšieho produktu, pošlite nám e-mail alebo telefónne číslo prostredníctvom tlačítka "Mám záujem". Budeme Vás obratom kontaktovať a predaj dokončíme osobne.

Čo v prípade, ak hodinky zastanú?

Quartz - Ak sa jedná o baterkové hodinky, vo väčšine prípadov ide len o vybitú batériu. V takomto prípade je potrebné hodinky doniesť na jednu z našich kamenných predajní, kde Vám ich prevezme náš odborný personál a následne prepošle do autorizovaného servisu.

Automatické a mechanické hodinky - Ak zastanú automatické hodinky, je potrebné ich natiahnuť pomocou korunky v základnej polohe. Pokiaľ model disponuje skrutkovacou korunkou, túto je nutné  najprv odskrutkovať, a tak natiahnuť. Ak tento postup nezaberie, doneste hodinky na jednu z našich kamenných predajní, kde Vám ich prevezme náš odborný personál a následne prepošle do autorizovaného servisu.
 

Čo ak sa mi baterka vybije hneď na druhý deň od zakúpenia?

Doneste hodinky na jednu z našich kamenných predajní kde Vám ich prevezme náš odborný personál a následne prepošle do autorizovaného servisu. Tento úkon je po dobu 24 mesiacov od zakúpenia bezplatný.
 

Aká záruka sa vzťahuje na hodinky?

Na hodinky sa vzťahuje štandardná dvojročná záruka.
 

Ako zistím, či hodinky, ktoré predávate, nie sú falzifikáty?

Existuje na to niekoľko nespochybniteľných dôvodov. Hodinky dodávame kompletne zabalené s vyplnenou záručnou kartou, tovar odoberáme len od autorizovaných distribútorov, ale predovšetkým: v našich kamenných predajniach sme za 20 rokov obslúžili obrovské množstvo spokojných zákazníkov

Neviem si dať rady s výberom hodín.

V takomto prípade nás neváhajte kontaktovať na telefónom čísle 0800 500 301 alebo prostredníctvom emailu. Volanie je bezplatné. 


 

Máte otázku? Volajte zadarmo

+421 915 849 940
Pondelok až piatok od 9.00 do 17.00